Professional pedagogics
педагогічні (17.03.2020)
015 - Професійна освіта (за спеціалізаціями) (17.03.2020)
Вид видання: журнал Періодичність: 2-3 на рік (із свідоцтва); 2-3 на рік (наявна)
Сфера росповсюдження: загальнодержавна
Домашня сторінка АрхівМова анотацій: Українська, Англійська
Рецензування: зовнішнє, внутрішнє
Тематика
У збірнику висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку професійної освіти і навчання. Досліджено проблеми якості професійної освіти в умовах глобалізації і трансформації українського суспільства. Охарактеризовано соціально-психологічні фактори впливу на розвиток професійної кар’єри учнів у закладах професійної освіти. У контексті аналізу методів активного навчання окреслено нові можливості дистанційної професійної освіти. Обґрунтовано нові підходи до формування професійної компетентності майбутніх спортивних менеджерів та інженерів з механізації сільського господарства. Розкрито особливості використання технології асесмент-центрів для діагностування рівнів розвиненості професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку. Представлено результати діагностичного аналізу стану готовності учнів у закладах професійної освіти до проектного навчання. Подано методичні аспекти професійної підготовки та формування різних компетентностей майбутніх фахівців готельно-ресторанної й туристичної галузі та сфери послуг, а також особливості формування професійної культури майбутніх фахівців із фінансів і кредиту в коледжах. Узагальнено інноваційні аспекти розвитку професійної освіти в країнах ЄС. Запропоновано аналіз досвіду формування кар’єрної компетентності майбутніх дизайнерів у Італії, професійної підготовки викладачів і тренерів у країнах ЄС, медичних представників у Німеччині.
The collection envisages theory-methodological basis of VET development: the domestic VET is analysed thrlugh European experience context. Its quality problems are studied taking into account globalisation and transformation proceses in the Ukrainian society. It characterises social-psychlogical affect-factors for students‘ professional career development in VET schools. By means of active training methods analysis the new prospects and possibilities for distance VET are outlined. New approaches to forming professional competence forming for future sport managers and engineers on agriculture mechanisation are grounded. It makes disclosure on the specific features of using assessment-centres methodology to diagnose the development level of a professional competence for business units managers of communication sector. The results of diagnostic analysis VET students‘ readiness for project training are represented. It provides methodical aspects of professional training and different competences forming for future specialists in hotel-restaurant, tourism and service sectors and also the specifics of professional culture forming for future specialists on finances and credits in colleges. The innovation aspects of VET development in the EU countries are generalised. It offers the experience analisys of career competence forming for future designers in Italy, professional ToT in the EU countries, medical representatives in Germany.
В сборнике освещены теоретико-методологические основы профессионального образования и обучения. Исследованы проблемы качества профессионального образования в условиях глобализации и рансформации украинского общества. Охарактеризованы социально-психологические факторы, влияющие на развитие профессиональной карьеры учащихся в учреждениях профессионального образования. В контексте анализа методов активного обучения обозначены новые возможности дистанционного профессионального образования. Обоснованы новые подходы к формированию профессиональной компетентности будущих спортивных менеджеров и инженеров по автоматизации сельского хозяйства. Раскрыты особенности использования технологии ассессмент-центров для диагностики уровней развитости профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий сферы связи. Представлены результаты диагностического анализа состояния готовности учащихся в учреждениях профессионального образования до проектного обучения. Даны методические аспекты профессиональной подготовки и формирования различных компетентностей будущих специалистов гостинично-ресторанной и туристической отрасли и сферы услуг, а также особенности формирования профессиональной культуры будущих специалистов по финансам и кредиту в колледжах. Названы инновационные аспекты развития профессионального образования в странах ЕС. Предложен анализ опыта формирования карьерной компетентности будущих дизайнеров в Италии, профессиональной подготовки преподавателей и тренеров в странах ЕС, медицинских представителей в Германии.
Міжнародні бази та каталоги, які індексують видання
Google ScholarIndex Copernicus
Academic Research Index (ResearchBib)
Eurasian Scientific Journal Index (ESJI)
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (посилання)
Редколегiя - данi вiдсутнi
Контактні дані
(044) 259-45-53,252-71-75FAX: (044) 259-45-53,252-71-75
info@ivet-ua.science,nauk.visnyk.ipto@gmail.com
03045, м. Київ, пров. Віто-Литовський, 98-а