Marketing and Digital Technologies
економічні /За виключенням: 04.00.19, 08.00.06, 08.00.07, 20.01.05, 20.01.07, 21.04.01, 21.04.02, 21.08.01 / (18.12.2018)
71 - Облік і оподаткування (18.12.2018)
72 - Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (18.12.2018)
73 - Менеджмент (18.12.2018)
75 - Маркетинг (18.12.2018)
76 - Підприємництво та торгівля (18.12.2018)
281 - Публічне управління та адміністрування (18.12.2018)
Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 24901-14841ПР від 17.06.2021
Вид видання: журнал Періодичність: 4 на рік (із свідоцтва); 4 на рік (наявна)
Сфера росповсюдження: загальнодержавна
Домашня сторінка АрхівМова анотацій: Українська, Англійська
Рецензування: двостороннє "сліпе"
Тематика
«Маркетинг і цифрові технології»- знайомити професіоналів з новітніми науковими розробками, які поєднують маркетинг і цифрові технології.
Mission of the journal «Marketing and Digital Technologies» - to introduce professionals with the latest scientific developments that combine marketing and digital technology.
Міжнародні бази та каталоги, які індексують видання
Google ScholarIndex Copernicus
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (посилання)
Редколегiя - данi вiдсутнi
Контактні дані
38 048 705-84-43,,38 066 738-85-33FAX:
mar.didg.tech@gmail.com
Одеський національний політехнічний університет проспект Шевченка, 1, м. Одеса, Одеська область, 65044